Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neformální vzdělávání jako podpora formálního vzdělávání
OHRAZDOVÁ, Jiřina Sára
Práce se zabývá klíčovými pojmy formální vzdělávání, neformální vzdělávání a výchova mimo vyučování. Druhá část se zaměřuje na prostředky, které podporují formální vzdělávání. Jedná se o obsah vzdělávání, prostředí, metody, vztah pedagoga a dítěte a vztahy mezi dětmi navzájem. Důležitá je role pedagoga, který vybírá činnosti a ovlivňuje jejich průběh. Třetí kapitola je případovou studií kontaktního centra Maják, kde probíhá doučování dětí a další volnočasové aktivity pro romské děti. V této části práce je popis zařízení, aplikované teoretické poznatky, osobní zkušenosti s tímto zařízením a rozhovor se sociálním pracovníkem, dětmi navštěvující toto zařízení a paní učitelkou ze školy, kam děti chodí. Z rozhovorů vyplývá, že děti, které Maják navštěvují, jsou více motivovány učit se a ve škole se jejich výsledky zlepšují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.